04 July 2011

Short Simple ~ Rindu bertandang lagi ~

Rindu....
Rindu die yang dulu....
Rindu die yang jadi tempat aku mengadu....
Rindu saat die bangga mempunyai aku....
Rindu saat aku juga bangga mempunyai die....

Rindu....
Setahun tanpa gurau senda dengan die....
Setengah tahun tanpa menatap senyum die....
Setahun tanpa berbual mesra dengan die....
Setengah tahun tak menatap wajah die... biarpun die ADA

Rindu....
Bile dan bile lagi rindu ni nak dipadamkan dari lubuk hati ni....
aku ceria.... aku bahagia.... aku seperti biasa....
tapi hakikatnya, allah maha mengetahui....
betapa aku rindu die.... insan bernama B.A.P.A

1982 ~~~ 2010
kasih sayang kami terhenti
sungguh aku rindu ya allah....kembalikan die yang dulu....
die inspirasi hidup aku....
dielah sembilu penyebab luka....die juga penawar mengubat duka

2 comments:

akiratoriza said...

rindu kat ko jugak yg tenggelam timbul ni.. meh join GA aku beb!!

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~ said...

wahhh ade GA sey.... nt aku polo...bz berDCC dok... busannnsss