29 January 2011

Baskin Robbins.... O'yeahhhHHH...!!!

Salamsss Fwensss
En3 Kali ni azi nak stori mori pi kat hang pa...*kekdah
Pasal sejenis eskrem yang dalam kelasnya tersendiri *mahal nak mam.... :P teheee
*bagi azi yang kurang berkemampuan ni la kannn..gituuuu*

bukan ape, tak de la selalu beno nak ngadap BR ni
bebile teringin jerk...
dedulu...tertanye2 jugak....ape yang hebat sangat BR ni?
apesal kalo sebut BR jerk, manusia akan terbuntang bijik mata dan anak tekak... :P teheee
bile dah rase, sekali dua....
hmmmmm... *speechless gitu*
memang sedap tak terkate pon BR ni
Layans Picasa jap erk
*zasssssssssssssss*
tak ingat lak ape ke name nye ni yang penting dan mustahak, coklat la.... :P tehee

semestinya mint la kalo da ijau tu kate ko :P

Majlis selesai.... :P tehee
Azi n rakan seperjuangan (perjuangan makan-makan)
menkedarah BR ni time kami on the way g
Majlis Basa Yasin kat Balai Tg Kupang minggu lepas... :P teheee
*dalam kekalutan gitu....sempat jugak :P*

okeh la...takat ni dulu...
Operasi mengemas rumah harus dimulakan
Jap gi nak gi PhotoShoot LeeZiana Collections la pulak
Jadi perlu mengemas, kalo tak.... alamat kene bebel ngan mem besauuuu
:P teheee

3 comments:

akiratoriza said...

ooo lm aku tak dpt makan BR nih... pergh mmg terasa BR lalu dlm tekak aku... hihihi....

byk stok br ker???

akiratoriza said...

satu lg, aku rs ko follow aku in privately la 2 yg xkuar muka cantek ko kt follower box aku... g adjust2 ckit.. tq

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~ said...

allop kawan, ajor la aku yang kurang pengetahuan am ni, nak tukau setting kat ne yea? :P tehee

*stok baru....banyakkkk tapi la ni, aku dah selit tudung murah yang syok dipakai gak... harge serendah rm10... kekdah kalo dah murah tu, tak sempat upload lagi barang dah abih... model nye jerk yang kebas... :P teheee